Garantievoorwaarden

Nieuwe producten

Hardware garantie

Je product koop je met garantie, op de hardware met uitzondering van slijtage gevoelige onderdelen (o.a.: accu’s). Per product wordt aangegeven wat de garantieperiode is. Op eventueel bijgeleverde accessoires zoals lader, kabels etc. heb je 6 maanden garantie. Daarnaast zijn vocht-, val- en stootschade en iedere andere vorm van zelf aangerichte schade uitgesloten van garantie. Daarnaast zijn defecten voortkomend uit reparatie bij derden zonder onze toestemming ook uitgesloten van garantie. Buiten garantie zijn kosten voor het herinstalleren van software en verzending van reparatie niet gedekt. Indien de batterij binnen 12 maanden na levering niet goed functioneert wordt deze gratis door ons vervangen als dit binnen onze garantievoorwaarden valt.

Software garantie

Op software geven wij geen garantie. Echter installeren wij altijd Windows op het product, op deze installatie geven wij 2 weken garantie. Mocht uw installatie van Windows binnen deze tijd niet goed te blijken functioneren (blue screens, driver fouten, etc.) zullen wij deze voor u kosteloos (verzendkosten zijn voor eigen rekening) her installeren.

 

Refurbished producten

Hardware garantie

Je refurbished product koop je met garantie, op de hardware met uitzondering van slijtage gevoelige onderdelen (o.a.: accu’s). Per product wordt aangegeven wat de garantieperiode is. Op eventueel bijgeleverde accessoires zoals lader, kabels etc. heb je 6 maanden garantie. Daarnaast zijn vocht-, val- en stootschade en iedere andere vorm van zelf aangerichte schade uitgesloten van garantie. Daarnaast zijn defecten voortkomend uit reparatie bij derden zonder onze toestemming ook uitgesloten van garantie. Buiten garantie zijn kosten voor het herinstalleren van software en verzending van reparatie niet gedekt. Indien de batterij binnen 3 maanden na levering niet goed functioneert wordt deze gratis door ons vervangen als dit binnen onze garantievoorwaarden valt.

Software garantie

Op software geven wij geen garantie. Echter installeren wij altijd Windows op het product, op deze installatie geven wij 2 weken garantie. Mocht uw installatie van Windows binnen deze tijd niet goed te blijken functioneren (blue screens, driver fouten, etc.) zullen wij deze voor u kosteloos (verzendkosten zijn voor eigen rekening) her installeren.

 

Verzendingen

Hoe versturen wij uw pakket

Wij maken gebruik van PostNL, zij verzorgen de gehele verzending.

Vandaag besteld morgen in huis?

Als u bij ons voor 17:00 heeft besteld wordt uw pakket diezelfde dag nog verstuurd zodat deze de volgende dag bij u wordt bezorgd. Wij zijn echter niet verantwoordelijk voor vertraging veroorzaakt door PostNL zelf, wij hebben geen invloed op de bezorgsnelheid van PostNL.

Retourrecht ​

Er geldt bij alle aankopen gedaan via de Alcco Alcmaer Computers webwinkel een wettelijke bedenktijd van 14 kalenderdagen. Binnen die termijn ben je wettelijk gemachtigd het product te retourneren. Retourkosten (verzendkosten) zijn voor eigen rekening.

Zodra wij het product ontvangen hebben zullen wij het aankoop bedrag (excl. verzendkosten) naar u terugstorten.

Wilt u een retour aanmelden? Maak gebruik van ons retourformulier.

Retourvoorwaarden

1.0 Schade

1.1 Schade gemaakt door de klant wordt niet vergoed. In dit geval wordt er een schatting gemaakt hoeveel de klant terug kan krijgen van het initiële aankoop bedrag (excl. verzendkosten).
1.2 De laptop mag niet eerder gedemonteerd zijn door de klant, als dit wel het geval is wordt de garantie als vervallen verklaard.
1.3 De garantievoorwaarden zijn van pas.
1.4 Wij zijn niet verantwoordelijk voor data van de klant.

2.0 Retourzending en richtlijnen

2.1 Het product dient goed te worden verpakt met voldoende bescherming.
2.2 Bijgeleverde accessoires (oplader, overige.) dienen mee verstuurd te worden. Als de klant deze vergeet mee te sturen dan zullen wij contact opnemen met de klant. Als deze niet meer kan worden na gestuurd voor welke reden dan ook wordt het terugstort bedrag verlaagd om zo de kosten te dekken.
2.3 De klant is verantwoordelijk voor het retourpakket, als deze kwijt raakt in transport dan is de klant verantwoordelijk voor het onderzoeksproces.